رحمتي: از فوتبال آسيا فاصله داريم

 

 مهدي رحمتي پس از عدم صعود استقلال به فينال ليگ قهرمانان آسيا عنوان کرد: جا دارد از تماشاگران فهيم و خوب استقلال تشکر کنم. اما بايد يک واقعيت را بپذيريم ما از آسيا هنوز عقب هستيم ما بازي خوبي انجام داديم و هم مي‌توانستيم سه چهار گل بزنيم و هم مي‌توانستيم حذف شويم. به خدا قسم و به قرآن بازيکنان تمام تلاش خود را انجام دادند.

به گزارش فارس، وي ادامه داد:‌ ما تاوان عدم برنامه‌ريزي در ابتداي فصل را مي‌خوريم در ابتدايي که همه تيم‌ها به دنبال آمادگي و بدنسازي بودند ما هنوز اندر خم يک کوچه بوديم که چه کسي با ما قرارداد مي‌بندد.هنوز بازيکنان آمادگي لازم را کسب نکرده‌اند آن زماني که ما داد مي‌زديم همه مسخره مي‌کردند که مگر وزير ورزش دفاع راست و يا چپ است. ما تاوان بي‌برنامه‌گي ابتداي فصل را مي‌دهيم.

دروازه‌بان استقلال در مورد علت افت عملکردش نسبت به سال گذشته با وجود اينکه همان مدافعان در استقلال حضور دارند، تاکيد کرد: فقط به علت ناآمادگي و ناهماهنگي است همان زماني که همه اردوي بدنسازي برگزار مي کردند ما به دو بازيکن سر تمرين حاضر مي‌شديم هنوز با ما قرارداد نبسته بودند من که نمي‌توانستم بدون بستن قرارداد در تمرينات حاضر شوم شما برويد ببينيد اولين تمرين استقلال که با تمام بازيکنان انجام شد چه زماني بود همين سئول با بازيکنانش بهترين اردوها را برگزار کرده بود. اما ما به دنبال دوزار بوديم که بدهند و کسي بيايد که با بازيکنان قرارداد ببندد.

وي تاکيد کرد: انصافاً ما با آسيا فاصله داريم نبايد خود را گول بزنيم حالا با يک اتفاق در يک بازي به برتري رسيديم مخلص همه هواداران هم هستم که 90 دقيقه ما را تحمل و تشويق کردند ما هم تمام تلاش خود را انجام داده‌ايم احتياج به برد داشتيم و اگر قبل از اينکه گل دريافت کنيم مي‌توانستيم به گل برسيم وضعيت‌مان متفاوت بود اما متاسفانه از آن استفاده نکرديم. دست تک‌تک هواداران را مي‌بوسم و شرمنده آنها شديم.

رحمتي در واکنش به اين انتقاد که اعلام مي شود ميانگين سني بازيکنان بالاست و مسائلي را در خصوص اينکه چرا مجتبي جباري از استقلال رفته و يا پژمان نوري عملکرد فصل گذشته را ندارد، گفت: تا زماني که اين اراجيف در فوتبال ما وجود داشته باشد مشخص است که همين‌‌گونه خواهد بود. زماني که همه تيم‌‌ها سر تمرين حاضر مي‌شدند ما هنوز خوابيده بوديم ما که نمي‌‌توانيم بدون قرارداد سر تمرين حاضر شويم تيم‌هايي چون سپاهان و پرسپوليس را ببينيد که در اول فصل چه اردوهايي برگزار کردند اما ما به دنبال اين بوديم که چه کسي چک مي‌دهد و چه کسي مديرعامل باشگاه است ما مشکل مديريتي داريم معلوم نيست اين باشگاه براي چه کسي است چوب بي‌برنامه‌گي را مي‌خوريم.

دروازه‌بان استقلال در مورد حضور قاليباف تصريح کرد: دست قاليباف درد نکند همين که آمد و گفت تيم براي تهران است دستش درد نکند او گفت که من شهردار تهران هستم و شما را حمايت مي‌کنم. باز هم متوجه شديم که اين تيم براي کجاست ما سال گذشته قهرمان شديم اما خبري از مسئولان وزارت ورزش نبود و کسي آنها را نديد. 10 بار ديگر نه 100 بار ديگر مي‌‌گويم يک روز مي‌بريم و يک روز مي‌بازيم اما اين مشکلات وجود دارد ما در ابتداي فصل به جاي بدنسازي دنبال اين بوديم که چه کسي مديرعامل است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 16 مهر 1392 | 11:10 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.